6 Haziran 2013

Baharat SEO Uyumlu Wordpress Teması

baharat v1

Merhaba arkadaşlar ilk yazımda sizlerle kendi yapımım olan bir seo uyumlu wordpress temasını paylaşmak istiyorum. Yaklaşık temayı yapalı bir yıl süre geçti diyebilirim. Şuan size tema belki çok güzel gelmeyebilir ancak yayınlandığı dönemin en çok ses getiren ve yine en çok kullanılan temalarından biriydi. Diğer yandan temayı öne çıkaran bir diğer unsur ise SEO uyumluluğudur. İnternette her ne kadar SEO uyumlu tema adı altında onlarca tema paylaşılsa da bu tema gerçekten SEO uyumludur ve sitenizi hak ettiği konuma taşıyacaktır.

Ayrıca arkadaşlar şunu da belirtmek isterim ki temanın paylaşımının üzerinden her ne kadar zaman geçerse geçsin her zaman kullanılabilecek bir yapıya sahiptir, özellikle de eşine çok zor rastlayabileceğiniz index tasarımı sizi rakiplerinizin karşısında bir adım öne çıkaracaktır.

Şimdi de temaya ait birkaç özellikten bahsedelim;

  • *Tema gayet hızlıdır ve hoş bir görünüme sahiptir.
  • *Tema da hiçbir kod hatası yoktur.
  • *Özel bir yönetim paneli vardır.
  • *Bazı eklentiler temaya entegre edilmiştir.
  • *Font-Face kullanılmıştır.
  • *Tarayıcı uyumluluğu konusunda sıkıntısı yoktur.
  • *Temaya özel 6 tane bileşen vardır.
  • *Sayfalarda hiyerarşik bir düzen vardır.
  • *Şık bir yorum sistemi mevcuttur.
  • *Footer bileşen uyumludur.

7 yorum :

  1. aga bunu bi ara wp sitemde kullanmistim super temaydi sonraysa sipsi v1 temasini ardindanda ucretli tema kullanmaya basladim :)) ama super temaydi :)

    YanıtlaSil
  2. wp kullanamıyorum ya :)

    YanıtlaSil
  3. Sidebar haricinde sevdiğim temalardan bir tanesi :)

    YanıtlaSil
  4. WP kullananlara şiddetle tavsiye ettiğim bir temadır SEO uyumlu olmasıda gözden kaçmıyor :)

    YanıtlaSil
  5. Yeni Temalarını Bekliyorum Her Teman Güzel Oluyor :)

    YanıtlaSil
  6. Güzel tema, eline sağlı.

    YanıtlaSil