7 Haziran 2013

Burakisci V3 SEO Uyumlu Wordpress Teması



Merhaba arkadaşlar bu yazımda ise sizlere bir diğer temamı paylaşacağım. Genellikle mavi tonlu renkleri kullandığım bu SEO uyumlu wordpress temasını sizlere ücretsiz olarak sunuyorum. Google tarafından hız puanı 97/100 olarak verilmiştir, yani internet üzerinde görebileceğiniz en hızlı temalardan birisidir. Hız puanın yanında, sade ve şık görünümüyle de kullanıcılarının gönlünde taht kuruyor. Diğer yandan da ünlü sorgulama sitesi Gtmetrix'de 'A A' kalite puan almıştır.

Şuan da arkadaşlar bu tema istatistiklere göre en çok kullanılan temam. 100.000 sayfanın üstünde bir kullanıma sahip tema. Şimdide size bu temanın özelliklerinden bahsetmek istiyorum.

  • *Sade, şık ve seo uyumlu wordpress temasıdır.
  • *Tema da hiçbir kodlama hatası bulunmamaktadır.
  • *Gelişmiş tema paneli bulunmaktadır.
  • *Bazı eklentiler temaya entegre edilmiştir.
  • *CSS-Sprite kullanılmıştır.
  • *Font-face kullanılmıştır.
  • *Tüm tarayıcılarda uyumlu çalışmaktadır.
  • *Çift menü sistemi vardır.
  • *Sayfa ile kayan sosyal paylaşım barı bulunmaktadır.
  • *Manşet sistemi bulunmaktadır.
  • *Son izlediklerim ve son dinlediklerim kısımları bulunmaktadır.
  • *İçerik sayfalarında hiyerarşik link düzeni vardır.
  • *Temaya özel gelişmiş 5 bileşen bulunmaktadır.
  • *Şık bir yorum sistemi bulunmaktadır.
  • *Footer bileşen desteklidir.
  • *Hemen hemen her özellik tema panelinden ayarlanmaktadır.

Arkadaşlar bu gelişmiş temamı sizlerle paylaşıyorum, emeğimin karşılığı olarak temanın altında bulunan linki kaldırmazsanız sevinirim.

8 yorum :

  1. Sade bir görünümü var. Görünüşe göre iyi bir temaya benziyor da blogger için olsa kullanabilirdim inşallah wp'yide öğrenicez ben bunu kaydedeyim bilgisayara :)

    YanıtlaSil
  2. Tema sûperdi abi ama renk seçimi kötû bence :(

    YanıtlaSil
  3. Sıklıkla gördüğüm temalardan birisi :) Eline sağlık

    YanıtlaSil
  4. Bu Temayı Kullanmıştım Güzel Ve Hoş Bir Tema Yeni Temalarını Bekliyorum !!!

    YanıtlaSil
  5. bir ara kullandım gerçekten cok güzel bir tema temada yok yok yani wp kullanıcılarının tercih etmesi gereken ücretsiz temalardan biri

    YanıtlaSil
  6. Kullanıyorum bi ara .tk domainde. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Çoğu blogda gördüğüm bir tema :)

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten kaliteli tema hız konusundada şüpheniz olmasın.

    YanıtlaSil