11 Haziran 2013

Wordpress Kişisel Blog Teması

güzel v2


Merhaba arkadaşlar bu yazımda sizlerle wordpress kişisel blog teması paylaşacağım. Temamızın adı Güzel V2'dir. Çizimini başka bir arkadaş yapmıştır ancak kodlaması ve entegresi tamamen bana ait bir temadır. Temayı elimden geldiğince sizlerin beğeneceği bir yapıya sokmak için uğraştım. Temayı bol bol jquery ile de desteklemeyi onutmadım.

SEO uyumlu wordpress teması olarak da kodlamaya çok özen gösterdim. Temanın SEO konusunda bir problemi yoktur, dilediğiniz gibi temayı kullanabilirsiniz.

Kişisel blog teması bir diğer taraftan da sade ve hızlı bir şekilde hazırlanmıştır. Bulabileceğiniz en sade ancak diğer yandan da şık görünen temalardan birisidir.

Güzel V2 temasında her zaman ki gibi SEO uyumlu kodlamaya dikkat ettim. Tema da hiçbir kodlama hatası yoktur, elimden geldiğince HTML5 kullanmaya özen gösterdim. Bazı eklentiler temaya dahil edildi ve temada CSS Sprite tekniği kullanıldı. Temanın bir çok ayarlamasını yapabileceğiniz tema paneli de bulunmaktadır. Temanın diğer özelliklerine demo adresini inceleyerek ulaşabilirsiniz.

0 yorum :